Giessen,
13
mei
2013
|
13:45
Europe/Amsterdam

HAK kiest opnieuw voor Etcetera

Reclamebureau Etcetera heeft de reclamepitch gewonnen die groente- en fruitfabrikant HAK in februari jongstleden uitschreef. TBWA was in de laatste ronde nog het enige andere bureau dat overgebleven was uit een eerste selectie van vijf bureaus. HAK zal de komende maanden gebruiken om het door Etcetera gepresenteerde concept verder uit te werken. Doel is om in september de nieuwe merkcampagne uit te rollen.

Nicole Freid, marketing directeur van HAK: “Beide bureaus hebben uitstekende concepten gepresenteerd die we gedurende het selectieproces intensief hebben en geëvalueerd en getest. We hebben veel vertrouwen in onze keuze te blijven samenwerken met Etcetera. De komende maanden gebruiken we om de merkcampagne integraal uit te werken. Over de exacte invulling kunnen we in deze fase nog niets zeggen.”

Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects (CCA) begeleidde de pitch. In eerste lijn waren naast Etcetera vier andere bureaus gevraagd mee te doen, te weten TBWA, Alfred, IFB McCANN en Launched.

Boilerplate

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: HAK BV, Nicole Freid, telefoonnummer: 0183 – 44 66 34, e-mail: nicole.freid@hak.nl of CCA Fred Moolhuijsen, telefoonnummer: 0294 – 23 66 20, email: fmoolhuijsen@conclusion.nl

Over HAK

HAK is een echt Hollands bedrijf gevestigd in Giessen (Noord Brabant) en bestaat al meer dan 60 jaar. Van oorsprong een familiebedrijf, maar sinds december 2005 onderdeel van Neerlands Glorie, een investeringsmaatschappij die het doel heeft om Nederlandse merken weer een nieuwe impuls te geven. Samen met speciaal geselecteerde groente telers en ruim 200 medewerkers werkt HAK aan de beste kwaliteit vers verwerkte groenten. Vers van het land, na oogst binnen 5 uur in de pot.